Likkle Miss : Part 14

Jada Aurora Williamson [20]

" Who name suh? " Javier asked

" Amanda , she tell mi say a suh she name yesterday "

" Ano suh she name , a Talia she name" he said. " A from long time that gyal a try get Naldo, because she hear say you and him deh, she decide fi come wid belly " .

" Listen Jada , mi nuh yuh get involved inna dis , a yuh boyfriend yes , but him head trigger sometimes and him will do fuckery "

" Fine "

" As a matter of fact weh him deh ? " he asked

" Him left out early dis morning , mi nuh know weh him gone "

" Alright nuh worry self to much bout him " he said walking out on his cell.

Mi ave a question

Wah

Uno related

Mi ago just ignored dah question deh

(Naldo ) Ronaldo Romario Billings aka Bayka [23]

Slamming my car door shut  I walk up the driveway and angrily pushing the door open with my gun in my right hand.

They froze immediately .

A weh the crawsis pupa deh.

" Think yuh did ago get way wid dis " I said angrily

" Naldo mi sorry , mi neva mean fi do it , mi just did jealous because a the girl yuh deh wid now " she said shakily rubbing her palms together. Her parents staring at both of us with confusion written on there faces.

" Talia a who him ? " the woman asked putting her hand her chest to stop her heavy breathing.

" Best thing yuh do shut yuh fucking mouth, and come out a dis " I said pointing the gun on her. She hold up hand in surrender and sit back down.

" Naldo plea-

" Yow shut up , mi caan believe yuh eno , imagine mi and yuh have sex one time and mi well well sure say mi use condom , and how yuh fucking greedy yuh fuck wid other man and come now come mash fimmi life wid the one oman eva mek something permanent wid, hey yuh fuck wid wrong man , know wah the worse thing yuh go breed an a say a fimmi, yuh mek the man weh mi hate the most show up a mi fucking yaad a pick up fi yuh same way "

" A dem something yah yuh a do Talia " he mother asked.

Oman fool

How yuh fi ave yuh pickney and nuh know wah she a do inna her life.

" Mommy mi neva meant fi dweet " she said

I chuckled to myself and shake my head in annoyance.

Dah gyal a fuck wid mi eno

" All lie yuh lie to yuh mother "

Getting tired of presence I aim the gun lower and shot her in her leg.

She held her leg and screamed in pain.

Dat mi love see

Her mother ran to help her.

Without sparing her another glance I walked out the of house and was surprised to see Javier coming out of her car.

" A weh yuh do dawg " he asked with concern.

I hissed my teeth and walked off to my car.

Kill mi shoulda kill dat

Just because she pregnant

****

Closing the door softly I took of my jacket not wanting to wake her up.

Mi nuh deserve yuh at all.

Sighing to myself I walked into bathroom  to get myself clean up.

The door open revealing a sleepy Jada

" Which part yuh did deh " she asked softly.

" B just gwan back go sleep, mi nuh inna the talking mood right now" I said taking off my shirt.

" Mi nah go back sleep if yuh tell mi wah wrong wid yuh "

She came closer to me and took my hands in hers placing it on her waist.

" We will talk tomorrow"

I kissed forehead and she went on the bed.

****
Plz vote and comment